با سلام
با توجه به درخواست کاربران سایت ایران رویت مبنی بر پشتیبانی کاربران رویت و حل مشکلات احتمالی در کار با نرم افزار و پروژهای های رویت Revit صفحه پشتیبانی کاربران رویت Revit ایجاد شد . شما می توانید با انتخاب یکی از پکیج های پشتیبانی و سپس پرداخت وجه از پشتیبانی استفاده کنید .
پکیج . طلایی
- مدت زمان پشتیبانی مستقیم : ۱۲۰ دقیقه
- مدت زمان اعتبار پشتیبانی : ۱۲ روز
- نوع ارتباط پشتیبان با شما : تلفنی / اسکایپ Skype / چت تلگرام Telegram / اشترک گذاری فایل با پشتیبان در محیط Drop Box